Du kan lämna tillbaka din matta och få pengarna tillbaka inom 31 dagar mot uppvisande av kvitto. Du behöver inte ange orsak.
Ser den nya mattan fantastisk ut, men den passar inte perfekt in i inredningen hemma? Det är inga problem alls eftersom vi vet hur viktigt det är att du är nöjd med ditt val. Både i affär och online är det svårt att föreställa sig hur mattan ser ut i ditt hem. Därför kan du enkelt lämna tillbaka mattan inom 31 dagar mot uppvisande av kvitto. Efter att vi fått tillbaka mattan överför vi summan du köpte den för till ditt konto.
Efter ett kort meddelande till någon av våra kontakter, via e-post eller telefon, kommer vi att göra din returetikett och en länk som du när som helst kan spåra returen via. Naturligtvis kan du själv välja vid vilken tid överlämnande till vår transportservice sker.
Med återlämnandet av mattan påbörjar vi omedelbart återbetalningen av inköpssumman till ditt konto. Vid önskemål ändrar vi också gärna din beställning, till exempel om du skulle ha hittat ett alternativ i vår webbutik. Detta gör hela processen snabb och enkel för dig, utan att du behöver oroa dig för någonting.
Endast specialbeställda mattor är undantagna från returrätten. Varje matta måste vara i perfekt skick då den återlämnas.
Här kan du välja vilka data som kan samlas in under ditt besök på vår webbplats.
Vi samlar in data under ditt besök för att visa dig relevant innehåll om produkter. För att välja innehåll som är relevant för dig använder vi information om tidigare köp och dina interaktioner med webbplatsen. Vi kan vidarebefordra denna information till tredje parter som Facebook och Google i krypterad form. Detta gör att vi kan visa dig relevanta annonser på webbplatserna och i tredjepartsappar.
Vi använder dessa data till att förbättra din shoppingupplevelse, förhindra buggar och testa nya funktioner, samt till att genomföra analyser av shoppen som är av relevans för användarerfarenheterna och verksamheten.
De data som dessa tjänster samlar in är nödvändiga för webbsidans tekniska prestanda, för att ge besökarna tillgång till grundläggande shoppingfunktioner, för att säkerställa tryggheten och förebygga bedrägerier. Dessa funktioner är alltid på.